lørdag 14. april 2012

Loppis

I helgen er det mange loppemarkeder her i Bergen. Jeg har vært en runde på tre av dem. Jakten ga ikke så stor uttelling, men noe ble det jo..
 En skål i blå keramikk i samme serie som tekoppene mine...




 ... og 3 telysestaker. Så nå kan jeg drikke te, ha sjokolade i skålen og kose meg med levende lys :)


Denne saueflokken var så skjønn, at den fikk flytte inn hos oss.


 Jeg kjøpte også noen gamle ukeblader med flotte strikkeoppskrifter. Jeg skal klippe ut oppskriftene og samle dem i en perm sammen med mange andre. Kanskje finner jeg noe annet spennende i bladene også.


Når jeg er på loppis leter jeg altid etter spennende garn og stoff. I dag fant jeg ingen ting :(
men jeg kompenserte med en tur på Stoff og Stil. Inspirert av vårsola kjøpte jeg stoffer i friske farger som jeg skal kose meg med i tiden fremover!


God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk