tirsdag 8. mai 2012

En dåpskjole blir til :)

Etter at familiens dåpskjole ble utsatt for et uhell, måtte jeg sy en ny til Lucas sin dåp. Jeg hadde ikke så mye tid på meg, men er egentlig godt fornøyd med resultatet:) Og det er fortsatt 12 dager til dåpen....


Jeg har ikke sydd lua enda, men hadde så lyst til å vise frem kjolen! Jeg har tatt utgangspunkt i et mønster fra S &S, men har gjort noen endringer underveis. Kjolen er sydd i brudesateng og brokadesateng, og jeg synes det ble fint sammen.
Enda bedre blir det med en liten prins inni <3

Dette er utgangspunktet...
...underveis.....
....... resultat!                    


Kjempegøy å sy dåpskjole selv!





6 kommentarer:

  1. Superwoman!! Du imponerer. Kos deg masse heime dette året.Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :)
      Vi koser oss masse...
      Stor klem tilbake

      Slett
  2. WOW!! Den ble jo kjempefin!!☺
    Lykke til på dåpsdagen☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)

      Det er en koselig blogg du har Lisa, legger den inni blogglista mi jeg!
      Og jeg har lagt meg til som følger;)

      Slett
  3. Nydelig! Sydde du i for? Spent på lua. Kan du dele bilder med oss?

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk