tirsdag 11. november 2014

Tidlig tidlig "julegave"

Det nærmer seg julemåneden, og jeg gleder meg som vanlig til desember.
Julekalender på tv med ungene
pepperkakebaking
julebrus
julesanger
julehemmeligheter 
&
mye kos<3
God -jul
 
 
Jeg er realistisk nok til å vite at lista også kunne sett slik ut:
julestress
utsolgt for akkurat det du skal ha
feber, tett nese og hodepine
mas og kjas
stress
stress
stress
&
"pengene får vinger"
 
 
Jeg antar at desember blir en salig blanding av alt dette - slik som det pleier :)
 
Julen har alltid vært viktig for meg.
Og jeg gleder meg stort med handling og pakking av julegaver.
I skrivende stund har jeg flere julegaver på pinnene, som forhåpentligvis snart er klare for innpakning.
 
Noen gaver er allerede pakket og klare. På mange måter er dette de viktigste.
Vi har fylt 8 kasser med klær, leker og snop som skal sendes via "Romaniahjelpen Vestlandet"
Disse skal leveres på en skole i morgen, og blir sendt for å "varme" noen som virkelig trenger det.
Jeg er utrolig glad for at vi kunne være med på dette prosjektet. Vi får ryddet i skap og skuffer, andre barn kan få noe de trenger (både klær og gode opplevelser), og barna mine får et bittelite innblikk i en annen verden.
 
 
 
Vi håper at disse kassene kan bidra til en litt bedre jul for 8 barn:)
 
 


1 kommentar:

  1. Blir rørt og varm om hjertet!
    Dette må vel være det beste tiltaket en kan delta på før julen....
    Skulle ønske det var noe slikt rundt oss her...

    Ønsker deg flotte dager fremover :)
    Klem fra Ann Elisabeth som også gleder seg til DESEMBER <3

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk