lørdag 17. januar 2015

Julegavene 2014

Halve januar  er over så nå er det virkelig på tide å vise frem noen av julegavene.)
Det var ikke alle jeg husket å ta bilde av :( - som vanlig ble det ganske travelt før jul...

 
 De to yngste tantebarna fikk Osloanorakker <3

 De fikk også hjemmesydde adventskalendere, så 1. desember i år har alle kalendere som jeg har laget :)
Mamma og pappa fikk en helt enkel sofapute med bilde av ungene på, tror den falt i smak.
 
Jeg sydde to puter til med bilde av Lucas. Disse ble sendt til besteforeldrene i DK, før jeg husket å ta bilder av de.
Jeg strikket også en kjole med matchende hårbånd - samme story her, glemte å ta bilder..
 
Som vanlig har jeg et mål om å begynne tidligere med hjemmelagde gaver i år..........
 
Jeg har strikket en god del i siden nyttår, faktisk så mye at skuldra mi en kjempevond. Jeg prøver å ta det litt rolig med strikkingen, men det er ikke så lett. Er på en måte avhengig :)
Satser på at det blir litt montering i helgen.
 
Ha en super helg alle sammen.
 
 
Hanne Siri
 

1 kommentar:

  1. Tusen takk for de fine gavene! Vi er kjempe heldig som har ei så flink tante og søster. Genserene har vi brukt masse allerede!
    Klem fra stine

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk