lørdag 13. oktober 2012

Pinnekontroll

Nå har jeg endelig sydd et strikkepinneetui!
Dette er en typisk førsteutgave, og jeg har notert meg flere endringer til neste gang. alikevel syns jeg at det funker for meg. Det er i hverfall plass til mange sett med pinner :) De av dere som har øyne for detaljer ser at jeg ikke har sortert pinnene mine enda ;).....
Slik er det når man er utålmodig, og vil se resultatet.

Jeg har platevatt inni, og lukket med trykknapp (den sorte knappen utenpå er bare til pynt). Jeg skal dele mål og fremgangsmåte med dere når jeg har laget en ny, med endringene...







 Jeg husket navnelappen min også :)
 
Selv om det er litt å rette på (sy rette sømmer kanskje) så fungerer det og system i pinnene skal bli godt godt godt..


Jeg har også kjøpt meg 2 nøster garn og nye pinner i dag. Størrelse 12 !!! kjøpt hos Stoff og Stil. Jeg har funnet inspirasjon i et av årets juleblader (ja, jeg har begynt å kjøpe de selv om det er en stund igjen til jul), hva det skal bli avslører jeg litt senere...
Dere kan jo gjette:)

3 kommentarer:

  1. Så flink du er til å sy!!!

    Blir spennende å se hva du strikker!☺
    Jeg digger juleblader! Og synes det er helt greit å kose seg med de nå, før stresset begynner.

    Ønsker deg en fin uke!☺

    SvarSlett
  2. Dear blogger
    I like your blog
    It really is very useful and great

    --------------------------------
    welcome to my blog
    http://www.homedesign9.com/
    Interior Decorating, Home Design, Room Ideas

    SvarSlett
  3. Flott strikkepinnesamler! :) Har tenkt på det mange ganger men ikke fått somla meg til det ennå.

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk