lørdag 22. desember 2012

Bittelille julaften


Nå er vi endelig snart i rute til jul.
Huset er (nesten) på stell, sylte og påleggsrull er kokt og lagt i press,
og de siste småkakene står i ovnen:)
 
I morgen er det bare litt gulvvask og juletrepynting som gjenstår.
 
 
Gikk veldig kjapt å pynte i huset i år, da minstemann en 10mnd og skal plukke på alt.
Og da mener jeg ALT. Derfor kan det bare pyntes i høyden hvis jeg ikke vil bruke hele jula på å plukke opp igjen tingene min (hele eller i deler).
 
Blir spennende å se hvordan han reagerer på juletreet, og det får stå litt i fred
eller om det skal klatres i:)
 
Tusen takk for koselige tilbakemeldinger her hos meg, det varmer:)
 
Jeg håper at i morgen skal jeg kose meg masse i sofaen forran tv'en med strikkingen min.
 
 
Dere må ha supre dager frem mot jul <3
 
Klem Hanne Siri

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk