tirsdag 16. juli 2013

Ferdig med Marius!

Jepp!
Da er mariusgenseren min ferdig.
Godt fornøyd er jeg også.
 

Jeg synes at modellen med rundfelling er så fin :)


 
De var utsolgt for originalfargene da jeg skulle kjøpe garn, så da ble det denne kombinasjonen.
Genseren er strikket i Drops Karisma, etter oppskrift fra Mariusboka.
 
 
Egentlig skulle det vært ulidelig varmt å strikke i ull nå om dagen, men det er det IKKE.
Sitter under pleddet mitt mens regnet siler ned, og det er 12 grader ute...
 
Lurer på om "varme sommerdager" bare er et vagt barndomsminne??
 
Tror jeg skal fortsette å strikke i ull jeg..
 
 

4 kommentarer:

  1. Så flott den ble. Enig med deg at den med runfelling er superfin.
    Klem

    SvarSlett
  2. WOW så fin den ble Hanne Siri!!!!
    Du er skikkelig flink!!!

    SvarSlett
  3. WOW så fin den ble Hanne Siri!!!!
    Du er skikkelig flink!!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempekoselige kommentarer:)
    Er veldig fornøyd selv, og gleder meg til å bruke den!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk