søndag 27. oktober 2013

Noe godt for den vonde halsen!

Tusen tusen takk for koselige kommentarer :9
Kjempegodt å være tilbake igjen.
 
Bygdedagen gikk fint, ungene var utsolgt for drops før det hadde gått 2 timer:)
Jeg solgte ikke så mange lykter, men det gjør ikke noe, det var dropsen til ungene som var i fokus denne gangen.
Lyktene er forresten veldig enkle å lage, jeg fikk spørsmål om oppskrift, og jeg skal ta noen bilder og vise dere.
 
Jeg har kost meg med å strikke ferdig halsen min. Jeg begynte på denne når jeg skulle hjem fra Oslo etter studiesamling i uke 40. Det ble noen timer å vente på Gardermoen, så da måtte jeg ha noe nytt strikketøy.

En helt enkel hals perlestrikket i drops alpakka på pinne nr. 3,5, garnforbruk: nesten 150g.
Den ble myk og god, akkurat slik som jeg ønsket:)
Håper at den kan lindre den såre halsen min.
 
Jeg skal tusle i seng og lade opp til en ny travel uke.
Håper at alle har hatt en super helg.
 
God natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk