tirsdag 11. februar 2014

Kjørepose til en dansk "prinsesse"

 Denne kjøreposen er en gave til en liten jente som ble født i januar.
Den har vært ferdig strikket en liten stund, men jeg har ikke hatt tid til å montere den før i kveld.
I morgen reiser den med posten til Danmark.
 
****
Jeg har strikket 4 av disse kjøreposene, og jeg  liker de godt.
Den jeg laget til min egen sønn ble brukt MYE.
Den er utrolig tøyelig pga. rillestrikken, og kan brukes lenge.
Håper at mottakeren blir fornøyd:)
 

Jeg liker treknapper på disse rillestrikka barneplaggene.
 
Mønster: Dale 20304, hefte nr. 203
Garn: sportsragg fra Gjestal
Garnforbruk: 302g.
 


4 kommentarer:

  1. Ja, kjørepose ønsket min datter seg også sa hun nå sist helg,... Jeg skal bli mommo igjen i august ;) Glede!!
    Ha ei flott uke :) Klem!

    SvarSlett
  2. Kjempefin, heldig den som får denne :)

    SvarSlett
  3. Så fin i rødt! Og knappene var jo bare så søte:)
    Flott gave å få dette, heldige prinsessen:)

    SvarSlett
  4. Flott pose!
    Og de knappene var superlekre.

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk