onsdag 16. april 2014

Påskeferie, strikk og kos :)

Nå er påskeferien i gang.
Det er deilig, trengte virkelig en ferie nå.
Vi har pynta litt til påske...

 Disse eggene malte ungene for noen år siden, fortsatt like fine:)

Disse laget vi i fjor:)

Det er litt av hvert på pinnene om dagen, men det eneste som har blitt ferdig er to sitteunderlag. Begge er strikket i rillestrikk (diagonalt) med trollgarn fra Hillesvåg ullvarefabrikk. Jeg har brukt ca 200g garn på hvert underlag. De tovet ganske så mye, så jeg kunne med fordel ha strikket de større i utgangspunktet. Varme og gode er de i hvert fall, og det er det viktigste. Satser på at det blir noen fine soldager i påska slik at vi kan bruke de på tur.


 
Jeg har også sikret meg hvis det skulle bli "ruskevær"
to nye strikkebøker har blitt mine :)
Her var det mye fint, gleder meg til jeg skal lage noe av dette.


Ha en super påskeferie!

Jeg skal "hive meg rundt" og strikke ferdig "kvikk lunsj- lua" til Julie.
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk