mandag 25. mai 2015

Slankekrigen:)

Selv om jeg for så vidt hadde hatt godt av å gå ned noen kilo så handler ikke dette innlegget om trening og dietter.
Nei, det handler om noe nesten vanskeligere.
GARNSLANKING les: kjøpestopp
 
Jeg elsker å kjøpefint garn - noe som synes i skuffer og kister (og kurver, vesker og poser)
Selv om jeg stort sett sitter med et strikketøy, er det fortsatt MYE å ta av.
Nå har jeg utfordret meg selv.
Ikke garnkjøp før jeg har brukt 3 kg. fra lageret.
Det eneste "frikortet" mitt er at jeg kan få kjøpe litt garn på ferieturen, hvis alt går etter planene skal vi nemlig kjøre forbi flere fabrikkutsalg på veien.
 
Så får vi se hvordan det går. Det er hvert fall nok å ta av.




Det er bare toppen av kistene / kurvene du ser her:)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk