onsdag 10. oktober 2012

Lilla puls

Her har det vært stille i det siste...
Jeg pusler på med litt, men må innrømme at det er mye som er halvferdig :(
I tillegg er det mye aktivitet på hele familien så det blir litt lite tid.

Et par pulsvarmere har det da blitt!


Oppskriften har jeg funnet her
Jeg har brukt dobbel tråd tynn alpakka fra DSA og 35 masker på pinne nr. 4
Fargen er egentlig lysere enn det man ser her, men det er kveld og dårlig kameralys...





Ellers så holder jeg på med å produsere varer til Bygdedagen, et marked her i slutten av oktober. Det er vel grunnen til at jeg har så mye halvferdig, det er mye som skal lages de neste ukene:)
 
Dere skal få sniktitte underveis.

På pinnene nå:
Pulsvarmere i regnbuegarn som skal toves. Rillestrikk på pinne nr. 7, så dette går kjapt.

Skal prøve å være mer aktiv her fremover, men selv om jeg ikke får publisert så mye selv - så kikker jeg på dere hver dag:)
 
 
Ha en flott kveld!

1 kommentar:

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk