onsdag 31. oktober 2012

Ja ja, vips så var det over...

Som jeg skrev tidligere skulle jeg være med på Bygdedagen i år også. Bygdedagen arrangeres en lørdag i slutten av oktober hvert år. Det foregår på skolen, og man kan melde seg på og selge hjemmelagde ting. Kjempekjekt dette, men i år ble det bare stress... Vi hadde tusen ting på gang samtidig. Møter her , overtid der, TV-aksjon (kjempekjet forresten:)), fotballkamper og førstehjelpskurs for ungene. I tillegg til dette er minien nå 9 mnd. og kravler rundt, reiser seg, og er litt overalt. Opptimist som jeg er var jeg sikker på at jeg skulle nok bli ferdig.. Det ble jeg jo også, med endel av tingene mine. De siste pulsvarmerene og lyslyktene ble ferdig sydd 1,5 time før boden åpnet..
Var veldig stressa de siste dagene, men jente at jeg "landa" når varene var plassert og bordet mitt klart. Heiv da fram kamere klar til å ta masse bilder jeg skulle dele med dere (siden jeg ikke fikk vist dere noe underveis i produksjonen). Det var derfor en kjempeskuffelse å oppdage at minnekortet sto igjen i pc'en hjemme..... Typisk stressa meg!
 
Her er hvertfall noen noen bilder av det som ikke ble solgt...... (hadde jo vært mye kjekkere å vise det som ble solgt :/)



 Pulsvarmerer i ullfilt med blondekant.


 Kleenexetui

 
 Løper.
 
 
Strikkepinneetui
 
 
Luer
 
 
 Lyslykt
 
Selv om det ble mye stress og minnekortete ble igjen hjemme, var det en veldig kjekk dag.
Salget var helt greit, og jeg fikk mange gode tilbakemeldinger på produktene mine. :)
Fikk til og med noen bestillinger
Så alt i alt var det veldig bra.
 
MEN til neste år skal jeg planlegge bedre og være tidligere ute! Så det så!! (sa jeg vel i jor også..)
 
 
Her i Bergen er det supert  grisevær, masse masse regn. Godt og ruskete Halloween-stemning.
 
  Her er snuppa klar for Halloweenbursdag!

Knask eller knep?

2 kommentarer:

  1. Så spennende å være med på sånt da!
    Skjønner godt at du er fornøyd med gode tilbakemeldinger og bestillinger. Morro!

    Kul snuppe! Håper kvelden ble spennende☺

    SvarSlett
  2. Så mye du må ha laget. Skjønner godt at det er travelt. HEr går dagene i ett føler jeg.

    Tusen takk for en nydelig kommentar inne hos meg! Så snilt av deg. Masse lykke til i lotteriet og ha en riktig god helg!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk