torsdag 15. november 2012

Bestilling som varmer!

På bygdedagen i slutten av oktober fikk jeg noen bestillinger :)  Det var kjempekoselig, det betyr jo at noen liker det jeg lager.
Jeg hadde laget 4 trekk til tennbrikettbokser, og alle ble solgt ganske kjapt. Hun som kjøpte det siste trekket, lurte på om jeg kunne lage et til på bestilling. Og selvfølgelig kunn jeg det :) Dagen etter sendte hun meg en melding og ønsket å endre bestillingen - til 2 trekk :):) Jeg ble enda gladere! Senere samme dag ble bestillingen endret nok en gang - nå var den endelige bestillingen 3 trekk!!!

Her er trekkene som havner under noens juletre i år <3
 



 
 
Alle trekkene er sydd av ullfilt (mørk gråmelert), og pyntet med stoff som er montert med vliesofix og kantet med applikasjonssøm. Så er de kantet med bånd oppe og nede.
Veldig greie å sy.
Ta mål av tennbrikettboksen, legg til 1 cm  på lengden (søm). Appliker på pynten og sy på bånd. Sy sammen rette mot rett midt bak. Vreng og press forsiktig :)
 
 
Håper at mottakerene liker julegavene. De bidrar hvertfall til varme i heimen.
Og de varmer godt for meg også som blir så glad for å få bestilling :)
 
 
Ha en super novemberkveld alle sammen, snart er julemåneden her:)

1 kommentar:

  1. Veldig fine tennbrikettskjuler, har bare sett strikka sånne, kule i ullfilt!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk