mandag 19. november 2012

Oslo-anorakk #2

Oslo-anorakk nr. 2 er ferdig.
Den ble gitt vekk i gave til en nydelig liten jente nå i helgen.
Kjempekos å gi vekk hjemmelagede gaver, spesielt når mottaker setter pris på det.
Vet ikke helt om lillemoren har noe formening om det, men foreldrene ble glade:)
 

 Rosa knapper fra S&S
Elendige innendørsbilder tatt på en grå og veldig våt høstdag....


Mønsteret er fra pickles og jeg har brukt Big Merino fra Drops, på pinne nr. 5. Veldig fornøyd med garnet, skal nok kjøpe mer av dette (hysj, ikke si noe til mannen i huset. Han mumler litt forsiktig om alt garnet som slenger rundt i alle kroker....)

Min første Oslo-anorakk strikket jeg i Nepal, den ble også myk og god.

Nå skal snart en Marius på pinnene, den skal være bursdagsgave til en liten frøken som bli 1 år lillejulaften <3

Egentlig er jeg kjempetrøtt, men må ta en liten rundreise rundt til dere andre før jeg finner sengen.
Snakkes!

4 kommentarer:

  1. Så flotte fargar på Oslo Anorakken og fine knappar. Eg har strikka to slike sjølv. Veldig kjekke å strikke og mottakar brukar å bli fornøyd og. ;)

    SvarSlett
  2. Stilig! Spørs om jeg må prøve meg på en sånn etter hvert :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine farger!!☺
    Tipper den kommende ettåringen blir glad for en Marius;)

    SvarSlett
  4. Knallfin jakke. Får håpe julenissen kommer med kalenderen til deg til jul :)

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk