søndag 16. desember 2012

Endelig litt førjulskos.

Fy søren så mye det er å gjøre om dagen!
Jeg er riktig nok vant til at det er mye som skjer, men nå har det vært helt ekstremt!!!! Mye å gjøre på jobben, vi har kjøpt oss nytt hus, sykdom, juleavslutninger (jepp i flertall), gaver, kaker +++++ Blogging har det ikke vært tid til, dessverre - for jeg har savnet det.
Men i dag fikk vi tid til litt julekos <3
Ungene har hatt besøk av noen venner, og vi har laget drops:)

5 forskjellige smaker ble det, så nå har vi drops å kose oss med til jul. Kjempekjekt å gjøre det sammen med flere, og ungene mener at dette skal bli en tradisjon.
Kjempeflinke unger & kjempegode drops
Her er nok årets julegave til barnas lærere også (så håper at de ikke leser bloggen min) :)
 Eple
"Polkagriser"
Eukalyptus
Jordbær
(Lakrisdropsene ble litt klissete, så de ligger i kjøleskapet)

 Fikk også "plantet" noen svibler i skåler, med mose og litt pynt. Det er så koselig med disse blomstene nå i julen, og så lukter de såååå godt.

Her er en sniktitt på minihobby og julegaveproduksjon.... Spennende greier, mye å glede seg til her......

Ellers på håndarbeidsfronten så går det ganske trått om dagen. Har litt knapt med tid (!),og de få tingene som er ferdig er julegaver og kan ikke vises her.

Jeg ser at det er mange av dere som er kjempeflinke og produktive i disse dager. Mange flotte blogginnlegg hos dere, jeg heier på dere fra sidelinja og satser på å komme være med til neste når....

Ha en flott 3. søndag i advent alle sammen, jeg gleder meg til å følge  dere videre frem mot jul.


Klem Hanne Siri


1 kommentar:

  1. De dropsene så jammen fristende ut!☺
    Her er det også altfor travelt om dagen, så jeg satser også på 2013!!☺

    Ha en flott førjulsuke! og prøv å kos deg litt...;)

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk