mandag 1. juli 2013

Sommersløv??

Man kan jo stille spørsmålet, har jeg blitt totalt sommersløv?
Nei, tror ikke det. Da er det nok heller det at jeg har så mye å gjøre at det blir stille her.
Siden sist har jeg ikke produsert så mye. Mariusen min er på pinnene, og jeg skal snart begynne med mønsteret. Det går tregt for jeg får ikke så mye strikketid hver dag.
 
Forrige uke ble foten min operert. Og planen var jo å sitte i ro med foten høyt å ja, nettopp STRIKKE!
 Men siden jeg ikke akkurat er av den rolige typen, har jeg hoppet på et studie i Montessoripedagogikk, muligheten kom og jeg tok den. Så istedenfor å ta det med ro med foten høyt hevet (noe jeg sikkert burde ha gjort). Har jeg reist til Oslo for 10 intensive dager med studier fra morgen til kveld. Litt slitsom med krykker, det skal jeg innrømme, men veldig veldig spennende:)
 


 
 Mariusen er med meg, og det blir noen cm. hver kveld - så får vi se. Blir nok ferdig før vinteren:)
 
 
Håper at alle koser seg med sommeren og kreativiteten:) Jeg har mange planer og sommerferien er ennå ung...
Ha en super mandagskveld:)
 
Klem fra Hanne Siri

3 kommentarer:

  1. Superwoman!!!
    Har du begrensninger!? ;)
    Du er flink Hanne Siri!!!
    Imponerer stadig!
    Må innrømme at jeg har savnet innlegg, men forstår jo veldig godt hvorfor; )
    Lykke til med studiene og foten! !
    Håper du har vett til å ta det med ro resten av ferien din da ;)
    Kos deg masse!!!
    Stor klem :-)

    SvarSlett
  2. Å så kjedelig med nyoperert fot nå, jeg håper du snart er på beina igjen.
    Du har jo nok å ta fatt på ser jeg, god sommeruke.
    Marit.

    SvarSlett
  3. God bedring med foten, og lykke til med Mariusen.

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk