søndag 5. januar 2014

2013 - superkort oppsummert:)

2013 var et travelt år for meg.
Men jeg har da fått ferdig noen prosjekter likevel. Faktisk fler enn jeg husket når jeg begynte å telle over:)
Jeg har blogget 35 ferdige prosjekter
(hvis vi teller med alt som er laget, drops og påskepynt også)
Jeg vet at det har blitt produsert litt flere småting, men de har jeg ikke fått tid til å blogge.
Har store planer om at 2014 skal bli litt ha ha hvem er det jeg lurer roliger.
 
Av disse 35 prosjektene er det faktisk flest gensere ...
Helt utrolig!
Og 4 av de er til meg selv..
 
Hadde mål om mer egostrikk, og det har jeg jo klart.
Det som jeg overhodet ikke er fornøyd med i 2013 er at det blelange perioder med bloggtørke:(
Det skal jeg ikke ha i år.
Ellers så har jeg et par mål for 2014 med tanke på det kreative:
Jeg skal begynne MYE tidligere med å lage julegaver
(så blir det kanskje noen..)
Og jeg skal strikke til noen gode formål
(mer om det senere) 






Jeg bruker dem alle sammen, men er nok mest fornøyd med Marius:)
 
De andre genserene er stort sett strikket til ungene:







Det ble også et par luer (strikket og sydd)





 


og ellers litt forskjellig...













2 kommentarer:

  1. Det var mange store flotte saker å se her, heldig du som har idighet til å lage store plagg, det har ikke jeg.. fine halser, sokker, luer m.n. også...

    Lurt å starte på gavene tidlig da får en tid til mange hjemlaga gaver, ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har strikket i året som har gått! Skjønner godt du er spesielt fornøyd med Mariusen, den var nydelig! Fin lørdag til deg:)

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk