onsdag 1. januar 2014

Nytt år - nye muligheter:)

Da var 2013 historie, og vi ønsker 2014 velkommen.
Spennende å se hva dette året bringer av opp- og nedturer. Kreativt skal det være det er hvertfall sikkert.
 

Tusen takk for alle koselige kommentarer på luen til Julie. Hun er så stolt og glad over oppmerksomheten:)

Hvis du ikke har sett den enda, kan du ta en titt her

En kjapp oppsummering over 2013 kommer innen få dager.
Jeg har mer lyst til å vise "årets" produksjon så langt:)

 
Jeg har ferdigstilt 2 ting i dag, og begynner året bra på den måten:)
(hadde selvfølgelig jobbet litt med dette i romjula også da..)
 
 Rillegenseren er strikket i
en tråd alfa (trysilgarn - Europris) og
en tråd vivaldi fra drops.
Den er akkurat så myk og god som jeg ønsket meg:):)
Dette blir helt klart en kosegenser<3

Genseren er strikket etter oppskrift i  denne boken
Garnforbruk:  365g.

Denne halsen ble også ferdigstilt i dag.
Perlestrikk av en hespe (50g) av drops<3you #3.
 
Kan egentlig si meg ganske så fornøyd med produksjonen så langt:)
 
Håper at alle har hatt en flott juleferie og ladet batteriene for et nytt år.
Jeg gleder  meg til å finne ut hva dette året bringer av kreativitet og glede <3
 
 
Godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk