torsdag 14. juni 2012

Fiiiine Kremmerhus(et)

Jeg var så heldig å få et gavekort på Kremmerhuset til bursdagen :)
Denne uken hadde de 25% på alle varer, og da var det jo smart å bruke gavekortet!
Etter en runde i butikken kom jeg hjem med noen flotte hverdagsskatter til meg selv









Er kjempegodt fornøyd jeg! Gleder meg til å kose meg med noe godt i skålen, og te i koppen.

Velkommen til nye følgere! 
Og tusen takk for at dere vil lese bloggen min, det motiverer meg veldig. Jeg blir også veldig glad for alle kommentarer, koselig å se spor etter dere....

4 kommentarer:

  1. Så mye fint du fikk for gavekortet:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant!
      Veldig fornøyd selv også.

      Slett
  2. Dette innlegget likte jeg!!!!!:) Je er jo så heldig å jobbe i fiiiiine Kremmerhuset:) Koselig å høre at du er så fornøyd med skattene dine, har et par jeg å...;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er heldig :)
      Det er alltid så mye fint i butikken, bare så synd at jeg ikke har plass så mye mer....

      Slett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk