mandag 11. juni 2012

Stolt oldemor!

Jeg har heklet mine første oldemor ruter!!!!!!!
Har nok alltid hatt litt hekleskrekk, husker tiden på barneskolen da jeg mistet masker i hytt og pine. Resultatet var alltid en trekant samme hva jeg prøvde på.

Nå følte jeg virkelig at tiden var inne for et seriøst forsøk.

Så med skrekkblanda fryd, satte jeg igang med å lese mønster og prøve. Er ikke lite stolt over resultatet heller ;) Et trenet øye ser nok feilene mine godt (ser jo noen selv også), men jeg føler meg så kjempe kjempe flink! Med litt mer trening skal nok dette gå bra. Og så var det jo så GØY.

 Den aller første.
Raggegarn er vel ikke ideelt, men tok det første jeg fant.



Dette er bare prøvelapper, og jeg må gjøre en innsats for å få strammet jevnt ++
Men gøy var det!
Kanskje det kan bli enda et babyteppe....

(må bare øve mer først)


Nyt kreative sommerkvelder folkens, jeg skal ta en rundreise i den kreative bloggverden før jeg legger meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk