fredag 29. mars 2013

Fargerike høner og kosegenser!

Kosegenseren min er ferdig!!!
 

Den var kjapp å strikke, men jeg har brukt noen dager på å få festet trådene (flau).
 
Jeg har brukt dette mønsteret fra DROPS design, og garnet drops <3- you #2
Kjempegod genser som nok blir en favoritt <3
 
Siden det er påske har jeg tryllet frem noen spraglende høner også. 
Gratismønster fra SandnesGarn finner du her
 
 
Jeg har brukt Iglo (Trysil garn) på de store, og Østlandsgarn (Gjestal AS) og Tove (SandnesGarn) på de små.
Trivelige fjærkre som er kjappe å lage
.Du strikker fort 2 - 3 stykker på en ettermiddag.
 
 
 
Fortsatt god påske til alle sammen,
 og tusen takk for kjekke kommentarer,
de varmer like mye som vårsola <3
 
Klem Hanne Siri

 

7 kommentarer:

  1. Artige høner du har laget deg, og den genseren skjønner jeg fort kan bli en favoritt :)
    Ha en herlig påskeaften!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Den genseren ser deilig ut! Åsså så fin farge!!!!☺
    Skjønner godt at den blir en favoritt!

    Artige høner ja! Kjekt med sånn som er raskt og strikke☺

    Håper du har hatt en fin påskeferie. Nyt den siste dagen☺
    Klem

    SvarSlett
  3. Så utrolig fin genser - denne blir nok en favoritt ja! Alltid kjekt med egostrikk, noe jeg dessverre er utrolig dårlig på selv...!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Det ligger en overraskelse til deg og venter her:
    http://cathskreativehjorne.blogspot.no/2013/04/hvem-vant.html

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. Herlig genser! Elsker fargen :-)Uka før påske hadde vi kulturuke på jobb, en barneskole, og da var det bl.a strikkeverksted med slike høner ;-)

    Du lurte på om jeg delte knekkebrødoppskrifta mi, og da må jeg faktisk innrømme at jeg bare har kjøpt en pose og blanda med vann ;-) Nesten flaut å innrømme det.... Men sjekk ut denne oppskrifta, den så spennende ut: http://dronningfjellrose.blogspot.no/2013/04/glutenfrie-knekkebrd.html

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  6. Tusen takk for alle koselige kommentarer. Dere er topp!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk