søndag 17. mars 2013

Varm og god hals.

 
 
En kjempegod perlestrikket hals er ferdig. 3 nøster alaska fra drops i farge 54 (lillamelert).
Veldig godt garn å strikke av, og det klør ikke heller:)
Etter at denne ble ferdig, var jeg kjapp med å bestille mer garn fra strikkenett,
Så nå kan jeg lage den i flere farger:):)
 

Helt enkel selvkomponert oppskrift:
135 masker på pinne nr. 7
Strikk en rett og en vrang rundt på rundpinne, siden ant. masker er oddetall kommer perlestrikken av seg selv :)
Totalt garnforbruk: 150g
 
 
Nå skal jeg kose meg i sofaen med kjempegod te, og strikking av genser til meg selv:)
 
Fortsatt god søndag til alle dere!

4 kommentarer:

  1. Så fin hals. Den såg skikkelig god ut. Jeg liker så godt perlestrikk. :) Flink du!

    SvarSlett
  2. Halsen din ble kjempefin! Og den ser veldig god og myk ut☺

    Ønsker deg en riktig god påske!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, den halsen så god ut!!
    Takk for "besøk" - koselig :) Legger meg til som følger hos deg! Og du er velkommen som følger hos meg ;)
    Ønsker deg en god påske!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå så jeg at du er følger hos meg :)
      Velkommen!!

      Slett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk