fredag 3. mai 2013

Lopper og lus!

Jeg er helt overveldet over responsen på blogglotteriet mitt:)
Fantastisk at så mange vil delta, og dele.
 
Vil også ønske hjertelig velkommen til nye følgere,
håper at dere vil trives her i kroken min!
 
 
Denne våren har jeg travet litt rundt på loppemarkeder. Litt variabel fangst, men det hører jo med ;)
For 2 uker siden fant jeg noen gamle strikkemønster som jeg bare MÅTTE ha
 (dere vet kanskje hvordan det er??).
 
2 av mønstrene er fra Svanedal, må innrømme at jeg aldri har hørt om de før.
Det siste er fra Sandnes Garn, genseren "Skaugum" strikket i Peer Gynt.
Kjempegøy å raske med seg, skal prøve meg på gensern (når jeg får tid...)
 



 
Nå skal jeg kose meg med en episone NCIS (er litt hekta), og lade opp til nytt loppemarked i morgen:)
 

Minner om blogglotteriet det er plass til flere:)

 
God natt, klem fra Hanne Siri
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk