søndag 19. mai 2013

Vinnerne er.......

Jeg trakk blogglotteriet mitt i går slik som jeg skulle, men nettet her hjemme var ute av drift (fikk det solstikk tro?). Siden netter er på plass igjen i dag, kan jeg nå kåre vinnerne:)
 
 

1. premie: Frihet du vant pakke nr. 3:) pluss en ekstra hemmelighet siden du vant første premien)
2. premie: Nina Hordvik, du vant pakke nr. 1:)
3. Premie: Trine, du vant pakke nr. 2:)
Premiene sendes i posten så snart jeg har mottatt navn og adresse.
Dere kan egge igjen infoen som kommentar under, eller sende mail til
 

Gratulerer så mye!


Tusen takk til alle som ville være med:)
 Kjempekjekt.

Tror ikke det blir så lenge til neste lotteri, dette var gøy.
 Og jeg har snart 5000 visninger......
 
Ellers så har vi feiret bursdag her i huset.
Og Julie pyntet flott pavlova til meg.
Ser den ikke god ut?
 


Vi har hatt en fantastisk langhelg, med sol og sommer, varmt og godt.
Det beste er at den ikke er over enda ;)
 
Ha en fortsatt god pinse!
Klem fra Hanne Siri

1 kommentar:

  1. Jippi!!!!!
    SÅ gøy!!!!
    Tusen takk :D
    Kaken ser kjempe fin ut!!!!!
    Håper dere hadde en fantastisk feiring!!!
    Stor klem fra en lykkelig vinner :))))

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk