onsdag 1. august 2012

Bringebær og Oslo-anorakk

Ungene og jeg har vært ute på tur og da fant vi fantastiske bringebær :)
Villbringebær er bare så utolig godt.
Ungene plukket et par liter og rørte til syltetøy med en gang vi kom hjem.


Lunsjen sa seg jo selv....




En av sommer prosjektene mine var Oslo- anorakken til lillebror.
Jeg er kjempefornøyd med denne.
Myk
Varm
Flott modell.

 Jeg kommer garantert til å kjøpe dette møsteret fra pickles, slik at jeg kan strikke den i flere størrelser.
Denne er i str. 6 mnd.
Jeg har strikket på pinne nr. 6 (ikke 5 som sto i oppskriften, er man på ferie...),
men det var helt ok, så blir den jo litt større også:)
Har strikket i nepal fra Drops, kjempegodt garn. Det skal jeg kjøpe mer av!


Da mamma var veldig spent på å få prøve genseren på gutten, er det en litt trøtt modell dere ser her :)
Har ikke hatt tid til å sy i knappene en gang!
Ja ja. Det er jo gøy og ferdigstille prosjekter.

Nå skal jeg kose meg og lese bloggene deres, og mens jeg er i drivet tror jeg at jeg skal montere ferdig lappeteppet

2 kommentarer:

  1. Stilig genser! Villbringerbær og markjordbær er noe av det beste jeg vet!! :)

    SvarSlett
  2. Osloanorakken ble kjempefin den!
    Jeg er igang med min andre....☺

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk