torsdag 2. august 2012

Lappeteppe & skjerf

Jeg skrev i går at jeg skulle montere ferdig lappeteppet....
... og det gjorde jeg!! (klapp på skuldra til meg selv)


 Lapper i blått og brunt, med forskjellig dekor.

 Mønster og garn er fra Sandnes (Tove), har brukt ett nøste i hver farge


Det er nok snart høst, og garderoben må fylles opp med varmt tilbehør.
Så i løpet av en liten time med tv-titting ble dette skjerfet "født".
Det er strikket med 1 tråd "Hedda" (usikker på produsent da dette ikke står på banderolen) og 1 tråd Babyalpaca silk fra drops.
9 masker og rillestrikk på pinne nr. 9

 Gulljenta ble godt fornøyd.
Hun er dessuten glad i å posere....

Jeg har flere prosjekter på pinnene, blant annet noe i lanett med pinne 2,5 (SUKK). Tar nok en stund før jeg viser det her, da motivasjonen er laber for å strikke med så tynne pinner.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk