tirsdag 14. august 2012

En liten sydag:)

Her endelig fått tid til en aldri så liten sydag :)
(hvis du ser etter på bildene ser du at det ikke har vært real strykedag enda..)

Ikke det mest avanserte greiene, men sengetøy er kjekt å ha for en liten babygutt.

 Roboter med hvitt bakstykke.
Synes at pusen er så søt:)



Hjulene på bussen kjører rundt og rundt.....
Jeg falt litt for dette stoffet, sprekt og fint.
 
Ensfarget på baksiden i lys grønn.


Vår søte kusine Agathe skal få sengetøy i posten
Tingeling og feene
"Believe what you want"


Dette sengetøyet er sydd av noen gardiner kjøpt på loppis for et par kroner


Håper at dette faller i smak hos en liten frøken på snart 8 mnd.
Har planer om en at det skal være en liten ting til i denne pakken...........



Stoffene er fra stoff og stil, ikea og loppis!

1 kommentar:

  1. Ja det var spreke stoffer! Så gøy å kunne sy sengetøy☺
    Jeg venter også på en sydag......må nok bare bestemme meg og sette meg ned. Det er jo så gøy når man kommer igang og ser resultatene☺

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!

    Ønsker deg en fin kveld☺

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk