søndag 28. april 2013

Blogglotteri!!

Siden jeg er i støtet på å vinne selv, er det på tide at jeg får ut mitt eget blogglotteri.
Bloggen har jo passert 1 år, og det må feires med et:
 
 
     Blogglotteri J
 
 
 
 
 
 
Det er 3 premier.
Alle premiene er garnpakker med 300g garn.
Førstepremien får en ekstra overraskelse i pakken, en hemmelighet:)
 
 
Pakke nr. 1
 
Pakke nr. 2
 
Pakke nr. 3
 

 


Reglene er som følger:

1 lodd for å legge inn kommentar på dette innlegget
1 lodd for å være eller bli følger
1 lodd for å dele dette innlegget på facebook
1 lodd for å linke til lotteriet i egen blogg.

Det er altså mulig å ta 4 lodd:)

Du trenger ikke å ha egen blogg for å delta, legg igjen mailadresse i kommentaren din slik at jeg kan få kontakt med deg hvis du vinner. Husk å skrive hvor mange lodd du tar, og hvilken pakke du helst vil vinne:D



Trekningen blir på min bursdag den 18. mai. Lotteriet er "åpent" frem til den 18. mai kl.17.00

Lykke til folkens:)


Stor klem fra Hanne Siri (som gleder seg til å dele ut garn).

30 kommentarer:

  1. Så morsomt med blogg. Je kjæm tell å følje den. Håper alt er bra med deg. Bitten

    SvarSlett
  2. Brittsjovold76@gmail.com. jeg vill følge deg. Håper alt står bra til. Jeg ønsker meg pakke 1 Bitten

    SvarSlett
  3. Hei.
    Tar et lodd jeg, og håper det er et vinnerlodd.
    Hilsen Irene.
    haevense@online.no

    SvarSlett
  4. Sånn... da er vinnerloddet mitt ;) fnis

    SvarSlett
  5. Mailadressen er forresten ninahordvik@gmail.com
    Har delt på Facebook, kommentert og skal selvfølgelig bli følger; )

    SvarSlett
  6. ja dette var kjekt Hanne Siri jeg blir med , og følger, deler på FB det blir 3 av fire klem fra meg

    SvarSlett
  7. hei! her vr det mye inspirasjon å hente.. merker det kribler i fingrene her.. har blitt følger, kommentert og skal dele på fb. aina.rytter.johansen@gmail.com

    SvarSlett
  8. Har ikke blogg selv, men de andre punktene har jeg ingen problemer med, 3 lodd til meg.
    Ønsker meg garnpakke 2 eller 1 om jeg skulle være så heldig å vinne.

    Ha ei toppers uke!

    HildeR
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  9. Kjempeflott blogg og giveaway.
    Jeg tar et lodd. Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    -Andrea

    SvarSlett
  10. Hei!
    Jeg blir gjerne med i trekningen!
    1 lodd
    Gratulerer med 1 år som blogger.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  11. 1 lodd - og jeg gleder meg, elsker garn:-)

    SvarSlett
  12. Hei!
    Jeg blir med og tar 4 lodd. Dersom jeg skulle være så heldig å vinne, vil jeg helst vinne garnpakke nr. 1.

    Klem :D

    SvarSlett
  13. Hei! Tar et lodd og ønsker pakke nr.1 :)
    Hilsen jumjums@hotmail.no

    SvarSlett
  14. Herlig!!
    2 lodd på meg - og krysser fingrene for at jeg er heldig..
    Stor klem fra dal'n :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ...og jeg ønsker helst pakke nr 2 kanskje... eller 1...eller 3 ... ja, nei, jeg setter 2 øverst ;)
      Fnis!!

      Slett
  15. Blogglotteri er alltid koselig. Jeg tar 2 lodder og det er det samme hvilken pakke det blir om jeg vinner. Lykke til med blogglotteriet ditt.
    Alltid kjekt å bli kjent med nye blogger

    SvarSlett
  16. Jeg tar ett lodd. Det kan jo være vinnerloddet =)

    Mvh Linda L.
    lindal248@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg er med ;) 2 lodd, legger meg til som følger!

    SvarSlett
  18. 1 lodd :) blir glad for hvilken som helst pakke.

    sighal@live.no

    SvarSlett
  19. Gøy med lotteri jeg tar 2 lodd takk :-) vinner jeg er pk. nr. 2 mitt ønske. Fin blogg forresten og takk for at du har lagt deg til som følger hos meg, ha en fin uke :-)

    SvarSlett
  20. Jeg elsker blått - så da er vel ønsket mitt tydelig? :-)

    Ett lodd til meg

    Trine D.
    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  21. Dette vil jeg være med på!
    Jeg tar 2 lodd og håper å vinne pakke nr. 3.

    Jeg vinner aldri noe, men det er jo lov å håpe...hihi...

    SvarSlett
  22. GRATULERER så mye med 1 års dagen :-)
    Prøver lykken med 3 stk logg og ønsker deg en
    flott uke og en koselig 17 mai.

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  23. Gratulerer med bloggbursdag! Gleder meg til å følge deg videre :)
    Jeg forsyner meg med tre lodd, og håper å øke garnlageret litt :)

    SvarSlett
  24. Tar 1 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  25. Je tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg blir med og prøver lykken jeg :)
    Jeg følger, deler på Facebook & Kommenterer.

    Jeg har også en konkurranse på min blogg.
    Du er velkommen til å delta.

    Stor 17.Mai & Pinse HIlsen fra
    Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/

    SvarSlett
  27. Hipp hurra for deg som har bursdag i dag!!!!!!!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk