torsdag 4. april 2013

Julie sin kosegenser

Tusen takk for alle flotte kommentarer her hos meg!
Det varmer og motiverer masse <3
Vil også ønske hjertelig velkommen til ny følger!
 
Nå er Julie sin genser også montert!
(tror jeg har et snev av monteringsvegring om dagen...)
 
 
 
Dette er en typisk "rillegenser" strikket i 4 stykker, og satt sammen.
Den er strikket i Alpa (Trysil garn) kjøpt på Europris.
Kjøpte også et mønsterark der, med genseren, lue, leggvarmere og pulsvarmere.
 
Kjapp og grei å strikke, og jenta er godt fornøyd.
(mammaen ønsker seg en også..)
 
Garn: Alpa
Vekt: 202g
Ca. 565 meter
 
Nå skal jeg ha en koselig runde i blogglandia, før leggetid.
 
Snakkes!
Klem Hanne Siri
 

2 kommentarer:

  1. Rillegensere er jo veldig in for tiden ;)
    Og det synes på lang lei at jenta di er fornøyd!!
    Så du er fra Engerdal...? Kan du si meg noe mer :D slik at jeg kan få litt mer klarhet i hodet mitt ... haha...
    Ønsker deg en herlig helg videre!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk