tirsdag 23. april 2013

Fortsatt vinnerlykke!

Jeg vant enda en gang:)
Denne gangen var lotteriet i ITH - bloggen
Og premien var......
 
 
Den nyeste strikkeboken fra Allers.
 
Hvis du vil lese mer om boken kan du gjøre det her
 
Denne boken hadde jeg tenkt å kjøpe, så da ble det ekstar gøy at jeg vant den:)
Den dumpet ned i postkassen i dag, så nå skal jeg kose meg masse med strikkebok og en kopp te.
 
 
Tror forresten at jeg skal fortsette å ta blogglodd,
jeg er vist inne i en stim.
(eller kanskje jeg skal kjøpe Lotto....)
 
 
Klem Hanne Siri
 

2 kommentarer:

  1. Så heldig du var, igjen!

    Ønsker deg en flott, varm aprildag!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer igjen!!! :-D Kose deg med den :)))

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk