torsdag 20. mars 2014

Smått blir stort

Som jeg har skrevet om tidligere (her), strikker jeg lapper av (nesten) alt restegarnet mitt.
Lappene monteres til tepper og sendes via Hvit Lilje til Burma.
Der kan mine små rester varme et barn som fryser.
 
 
Som dere ser her, er monteringen på gang.
De som har fulgt meg en stund vet at monteringen tidvis går veldig tregt:(
Jeg valgte å hekle sammen lappene, mest fordi jeg synes det er kjedelig å sy sammen 30 lapper. En annen grunn er at det blir mange forskjellige farger i et slikt teppe, og en heklekant rundt hver rute i en nøytral farge kan roe det ned litt.
Farger og uro - uansett er det varmt for noen som fryser:)
 
Fargerikt:)
 
Ha en flott torsdagskveld.
Det er snart helg...
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk