fredag 21. mars 2014

uhu-hals

Det blir fortsatt produsert litt småstrikk i heimen.
 
 
 
Denne halsen er strikket i baby alpakka silk fra drops.
Dobbelt tråd på pinne nr. 5, 20 masker og riller til det er passe langt.
Jeg brukte 40 gram garn.
Satser på at denne blir god og varm i barnehagen.
 
Disse knappene likte jeg godt.
De er kjøpt på e-bay.
Jeg kjøpte en pakke med assorterte farger, og har 80 stk :)
Bra at jeg liker ugler da.
Knappene er litt "glorete", men gjør deg bra på barneplagg.
 
God helg


4 kommentarer:

  1. Så grei denne ble da. Du har funnet oppskriften Hvor? Laget selv?
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne har jeg bare tatt fra hodet. Men det å sy fast den korte enden på den ene langsiden har jeg sett flere plasser.

      Slett
  2. Kult med ugleknapper! Flott hals, i en kjempefin farge:)
    Ønsker deg en fin uke:)

    SvarSlett
  3. Denne halsen likte jeg veldig godt. Ser myk og varm ut. Herlige knapper!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk