onsdag 26. mars 2014

Ull i lange baner:)

Lurer på om det finnes en kur mot "garnkjøpavhengighet"?
Ja ja. er ikke så sikker på om jeg vil kureres jeg:)
 
 
En kjapp tur innom Hillesvåg ulvarefabrikk resulterte i dette:
 

Det er alltid kjekt å kikke i restekassa.
Der koster garn 15 kr pr. 100g.
Alt dette gav jeg 220 kroner for:)
 
Mye kjekk strikk dette.
Det er trollgarn, pelsull, hjerte, bomullsgarn, raggegarn og de gule hespene er egentlig et brodergarn (som jeg har tenkt å strikke med dobbelt tråd - jakke kanskje??)
 
Jeg har også "snopa" litt på nettet. Bestilt et par nøster Shetland soft fra Malsen og Mor
Dette er et helt nytt bekjentskap, så jeg gleder meg til å prøve det.
Ser at det er mange som bruker mye av dette, så dette blir spennende.
 
Har fulgt med en tid for å se når Malsen og Mor skal ha åpent lager. Siden jeg bor i Bergen har jeg  jo muligheten, og det hadde vært gøy å kikke på garnet på nært hold. på fredag ville jeg ikke vente lenger, og bestilte på nett.
Mandag la de ut info på facebook om at de skal ha åpent lager til helgen....
Tror jeg har hamstra nok garn denne uken, så da blir det åpent lager neste gang:)
 
Ingen strikking på meg i kveld, her er planen 2 paracet og rett i seng.
 
Snakkes!
 
 


3 kommentarer:

  1. Restekasse på Hillesvåg? Hvorfor i alle dager har jeg ikke lagt merke til den, jeg har jo vært der en million ganger! Hm... kanskje like greit, når jeg tenker meg om. ;D

    SvarSlett
  2. Restekasser er gøy!;) Kos deg med garnet ditt! Blir spennende å se hva du lager av det...:)

    SvarSlett
  3. Ja, her har du gjort et kupp må jeg si ...
    Jeg bare digger når jeg kommer over restekasser med garn - godt å få noe billing når man produserer mye :)

    Ha en herlig uke videre og god bedring!
    Klem fra meg til deg!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk