torsdag 30. juli 2015

Gavestrikk

Tantegutten Julian er 1 år i dag <3
Strikketante har selvfølgelig strikket gave!
 

Tantegutten må ha ullbukse til høsten i barnehagen.
Den er strikket i originalgarnet Pickles Extra Fine Merino.
Flott garn og kjekk bukse å strikke.
Den ser velig smal ut, men den kan strekkes - langt.
Jeg regner med at ribbestrikken gjør at den sitter godt på :)
Garnforbruk: 104g
 
Siden jeg er i "sitteunderlag er fine gaver"-modus, ble det sitteunderlag på den unge mannen også:)
Dette er strikket i fritidsgarn fra Sandnes garn.
Mønsteret fant jeg i et oppskriftshefte som fulgte med en strikkepakke for barn som Julie fikk.
Jeg håper at Julian får mange fine turer, der han ta pause og drikke kakao mens han sitter på dette:)
Garnforbruk: 97g
 
 
Jeg håper at gutten har hatt en super dag!!
 
Garnslankingen har gått over all forventning, mer om det en annen dag.
 
Og helt på tampen:
 
TUSEN TAKK FOR HYGGELIGE KOMMENTARER, DET ER SÅ HYGGELIG<3
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk