fredag 31. juli 2015

Ullsommer

Denne sommeren blir husket som året vi brukte mer ulltøy enn solkrem:(
Jeg for min del hadde virkelig trengt litt sol og varme, men det får bli en annen gang.
Det har ikke vært plagsomt varmt å sitte med ullstrikk på fanget;)
Har blitt en del småstrikk, både til familie og M4B.
 
 
Her har Julie fått et par tøfler. Dette er kjapp, enkel strikk:)
Strikket i Silja, garnforbruk:  39g.
 
 
Varmt og godt på beina.
Disse har jeg strikket mange par av, og dette er nok ikke de siste.
Jeg bruker de ofte som sokker i støvler og fjellsko også:)
 
Garn slankingen går over all forventning. Målet på 3 kg er for lengst passert:)
Fortsette å registrere så blir det spennende å se hvor det ender.
 
Ha en flott helg, og nyt håndarbeidet.
 

1 kommentar:

  1. Ingenting er som ull på beina. Ikke mye sol her jeg er heller.

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk