onsdag 15. juli 2015

Koseteppe til Julie & nesten i mål:)

Julie ønsket seg et teppe strikket av mamma, og mamma er ikke så vond å be da:)
 
Teppet er strikket i rillestrikk fra spiss til spiss.
Vekt 773g
 


Det er seint på kveld så det er ikke håp om å få tatt bilder ute.
Jenta er på ferie så det blir ingen "actionbilder" heller.
Det kommer nok flere bilder av dette.
 
Garnslankingen går unna. I dag er det akkurat en måned siden jeg bestemte meg for kjøpestopp frem til jeg har strikket 3 kg garn.
Jeg er nesten i mål:)
Status nå er at jeg siden 14. juni har strikket opp 2931g garn.
Bare 69g igjen.
Jeg må innrømme at jeg ikke hadde trodd det skulle gå så kjapt.
 
Det  har blitt mye kjedelig rillestrikk, men det har blitt gode tepper som varmer godt.
Det er viktig å nevne at mye av garnet som jeg bruker for å strikke til M4B er garn vi har fått til dette prosjektet. Så jeg har ikke kjøpt alt garnet i lageret selv. (Men mye av det..)
Her er det snart tid for ferie og jeg gleder meg enormt. Blir nok en del strikk på ferie også (håper jeg)
 
Det er synd at bildet av teppet ble så dårlig, men jeg skal få tatt noen nye, bedre å legge ut:)



4 kommentarer:

  1. Herlighet så effektiv du har vert!!!
    Og mange som får glede av det også vet jeg ☺

    SvarSlett
  2. Så flott, for et arbeid, det må ha tatt litt tid det ja… Happy Knitting!

    SvarSlett

Så koselig at du legger igjen et spor etter deg:)
Tusen takk